[linux] Linux a X terminaly

Pátek Únor 22 08:41:19 CET 2002

Dňa 21. feb 2002 o 19:32, Miroslav Oravec napísal(a):

> tak som zacal skusat X-terminaly podla literatury na adrese
> http://www.linuxworld.com/site-stories/2001/0823.xterminal.html
> (pouzivam RedHat 7.1 s XFree 4.x)

> Zadal som prikaz:
>     /usr/X11R6/bin/X -query 192.168.10.129      co je adresa toho
> servera a nabehla len seda obrazovka, ale bez loginovacieho okna.

X -query 192.168.10.129:0 ?

> Audit: Thu Feb 21 17:58:25 2002: 732 X: clent 1 rejected from IP
> 192.168.10.129 port 32770
> Auth name: MIT-MAGIC-COOKIE -1 ID: -1
>
> # Access control file for XDMCP connections
> *					#any host can get a login window

aj napriek tomuto nastaveniu, by som skusil pridat ip klienta na strane
servera medzi hosty, ktore sa mozu pripojit cez xhost +ip.adresa

pripadne si precitat: http://ldp.linux.sk/HOWTO/XDMCP-HOWTO/

alebo vyskusat iny manazer prihlasenia, ja osobne fandim gdm :)
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk