[linux] OT: etika mailing listu

Pátek Únor 22 08:48:52 CET 2002

Dňa 20. feb 2002 o 19:58, Radoslav Bonk napísal(a):

> Dlhsie som tu nebol. Ako sa v tomto liste pozera na oznam o ponuke na
> predaj (1ks notebook) ak sa ta oznaci v subject ako "Off topic"?

tak sa okolo neho nebude tvorit zbytocna a neopodstatnena debata a kto
bude mat zaujem, napise ti sukromne.. mozno by pre prehladnost bolo
lepsie oznacenie PREDAJ: Notebook XYZ,..

> V inom LUGu taka ponuka presla ako kazdy iny prispevok.

??

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk