[linux] procmail vs. maildrop

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Únor 22 09:26:52 CET 2002

On Thu, Feb 21, 2002 at 11:25:36PM +0100, Oskar Stolc wrote:
> snazim sa vsake, kde sa len da, presadit postfix+maildir a ak je potrebne
> filtrovat maily, tak pouzivam procmail. preco? preto, ze sa mi maildrop,
> hoci sa mi paci ovela viac, ako procmail, uz len co sa konfiguraku tyka a
> tiez preto, ze nenacitava zbytocne cely mail do pamati, nepodarilo
> rozchodit spolu s postfixom tak, ze mi pri novovytvorenom uzivateli
> automaticky vytvori Maildir-ovu adresarovu strukturu... Veselo ignoruje
> systemovu premennu MAIL=$HOME/Maildir/.
>
> Procmail sa mi podarilo prinutit vytvorit pre novych uzivatelov, ktori
> [...]

ak chces postu triedit do maildir-ov, tak do .mailfilter pridaj:
MAIL_ADRESAR=$HOME/Maildir

`if [ ! -d "$MAIL_ADRESAR" ];
   then maildirmake "$MAIL_ADRESAR";
 fi`

v pohode mi to funguje a automaticky mi vytvara aj denne archivy:

AKTUALNY_DEN=`date +%Y-%B-%d`

`if [ ! -d "$MAIL_ADRESAR/.archiv.$AKTUALNY_DEN" ]; then \
   maildirmake "$MAIL_ADRESAR/.archiv.$AKTUALNY_DEN"; \
 fi`

cc "$MAIL_ADRESAR/.archiv.$AKTUALNY_DEN"

staci?

pouzivam postfix + maildir + maildrop

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471