[linux] DNS vypadok a maily su v keli...

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pátek Únor 22 11:26:42 CET 2002

On Fri, Feb 22, 2002 at 11:01:00AM +0100, Jan Nemsak wrote:
> [...]
> Vsetko fungovalo dobre, akurat vcera prestlo stahovat maily.
> Po toelefoen so mzistil, ze je to koli tomu, ze asi nejde DNS ze nepozna
> pocitac z ktoreho sa maily stahuju, tak som povdal nech daju do /etc/hosts
> ip a nazov pocitaca, s kotreho sa to stanuje.
> Maily potom zacal stahovat, ale fetchmail dal taketo hlasky ze
>
> reading message 1 of 4 (8771 octets) fetchmail: SMTP error: 451 4.1.8
> Domain
> of sender address mailing na cdshop.sk does not resolve
> fetchmail: can't even send to postmaster!

Mam taky dojem, ze fetchmail sa snazi previest domenu odosielatela (v tomto
pripade cdshop.sk) na IP adresu a v tom je asi problem. Co takto mu to zakazat
(nieco ako nodns alebo tak nejako v konfiguracnom subore)?

> A tie maily su v keli, aspon som ich nikde nenasiel.
> Potom som zistil, ze problem bol v nasom lokalnom dns serveri, neviem co
> sa mu stalo, ale po restarte zacal bezat dobre.
> Ide mi o to ako predist v buducnosti takymto problemom, kd vypadne DNS
> server
> Dakujem
> Jano

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |