[linux] DNS vypadok a maily su v keli...

Jan Nemsak janko na kopernik.cc.fmph.uniba.sk
Pátek Únor 22 12:15:09 CET 2002

Ono je to vlastne problem sendmailu, ze sa snazi overovat domenu
odosielatela, nie? (SMTP error: 451 4.1.8  Domain of sender address
mailing na cdshop.sk does not resolve)

Ako to zakazem sendmailu? ja tu nepotrebujem ziadnu antispamovu
kontrolu...
vdaka
Jano