[linux] anonymny FTP server

Tomáš Sedlák mrjoe na host.sk
Pátek Únor 22 19:24:47 CET 2002

Dňa Pi 22. Február 2002 11:43 ste napísali:
> neviem rozbehnut anonymny FTP server. Demon proftpd bezi, zo susednych
> pocitacov sa pripojim cez ftp na dany server, ale len do domovskeho
> adresara cez login a heslo. Pritom v logoch vidim, ze sa dany pocitac
> pokusal pripojit na server. Vyuzil som uz aj anonymnu konfiguraciu zo
> stranok proftpd.org. Prosim Vas, co je nutne na rozbehnutie? Akych
> uzivatelov musim mat registrovanych, ako inac konfigurovat proftpd.conf,
> dat nieco do host.deny,host.allow?

Zo svojich skusenosti viem, ze aby sa po instalacii proftpd mohli uspesne
pripojit anonymous, tak musis mat vytvoreneho takeho uzivatela (aj skupinu),
akeho mas nastaveneho v konfiguracnom subore pre Anonymous. Standardne to
byva "ftp". Potom by ti uz mali ist anonymne pripojenia (mne isli :-).