[linux] Quad X-Treme 256 PCI (part II)

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pátek Únor 22 19:58:41 CET 2002

--- Martin Kyrc <martin.kyrc na developers.sk> wrote:
> Zdravim,
> raz som sa uz pytal na zvukovku ($SUBJ), ale vtedy
> to bolo ohladne radia.
> Tentokrat som si vsimol, ze kedze zvukovka ma 2x2
> vystupy (predny, zadny),
> tak by mali hrat vsetky styri. Lenze nehraju.
> Pouzivam alsu fm801. Inak hraje zvukovka v pohode.
> Kde by mohol byt problem?

starsie verzie alsy to nepodporovali. pri novsich by
sa mohlo zist zapnut 2to4 channel copy, ci ako sa to
vola. (pri alsamixeri by sa to malo dat zapnut, za
nejake oss kompatibilne nerucim (dokonca si myslim, ze
tie to ani podporovat nebudu.))
v pripade, ze pouzivate aplikaciu, ktora ma vystup na
vsetky 4 repro, tak to 2to4ch copy nezapinajte. osobne
som zatial taku aplikaciu v mojej distribucii
nenasiel, ale ak o nejakej viete, tak sa ozvite do
konfery, ze aka to je. ja som zadne repraky pouzival
iba na to, aby mi mp3 hucali zo vsetkych stran :-)

jard