[linux] (no subject)

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pátek Únor 22 20:03:49 CET 2002

--- Atlantica <atlantica1971 na yahoo.com> wrote:
> Zdravim,
> som Linuxovy zaciatocnik a mam problem s
> instalaciou. Ide konkretne o Red Hat verzie 7.1
> alebo 7.2
> Instalacia prebehne v poriadku, konfiguracia a test
> X window tak isto. Po reboote a prihlaseni sa ako
> root sa mi X window nespusti a hlasi error.
> Mam Athlon 1GH, Ati Radeon 7500, 40GB HDD, 256MB RAM
> Dakujem za odpoved. Ide mi len o zoznamenie sa s
> Linuxom.
>
> Riso

nie je problemom ta radeonka ? aticky su pomerne dobre
podporovane, ale tato je mozno prilis nova na tuto
distribuciu. stoji za pokus odskusat nejaku starsiu
rage128/tnt2/hocico starsie a kompatibilne
(nedoporucujem s3savage a sis, z vyrobcov najlepsie
ati/nvidia/matrox). ta radeonka myslim ma nejaky kod,
ale neviem, ci nie az v Xoch 4.2 a nejakom novsom dri.
a redhat sa nikdy nehnal dopredu davat nejake novinky
do distribucie, oni su skor na odskusane veci.
alebo pripade vyskusat mandraka 8.1 alebo 8.2betu, ak
sa to da od niekoho pozicat. mandrake zase chce
ponuknut co najviac noviniek (aj ked niekedy sa
unahlia :-)

jard