[linux] kde je problem pri presadeni linuxu na desktope?

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pátek Únor 22 20:30:33 CET 2002

> ked ma user polovicu serioznych aplikacii (browser,
> mua, office) v gtk a
> druhu v qt, tak ho to moze dost nudit. mne sa
> konkretne toto najviac
> nepacilo, ked som presiel na linux, ze kazda app
> bola napisana v inom
> toolkite, ze menu bolo v kazdej uplne ine atd. uplne
> najviac ma stvalo,
> ze do wmakeru sa hodil iba rxvt s nextstep
> scrollbarom. vsetko ostatne
> malo scrollbar na pravej strane.

tie rozne toolkity s roznym designom ma tiez dost
s##u. mohli by sa dohodnut, nech spravia nejaky
spolocne konfigurovatelny design, lebo to vyzera
neesteticky. mozno ak by som vsade nastavil motif, tak
by to trochu spolu ladilo, ale mne sa motif nepaci.

jard