[linux] wu-ftpd a anonymous login problem

Pondělí Únor 25 07:41:17 CET 2002

On Mon, Feb 25, 2002 at 07:36:21AM +0100, jozef maga wrote:
> zdravicko.
>
> presne podla %subj%... podarilo sa mi spravit ze sa anonymous logne
> (uzivatel ftp a adresar /home/ftp) ale nepodari sa mu vylistovat
> adresar... ale ked da priamo cd adresar ktory tam je, tak donho bez
> problemov vojde... len to nevylistuje... permissions som nastavoval na
> usera ftp, je tam mod 755 suborov, tak uz neviem...

To ci sa vypise obsah adresara zalezi od prav k adresaru. Nestaci 'x' musi
byt aj 'r'.

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...