Prepacte offtopic: Re[2]: [linux] kde je problem pri presaden i linuxu na desktope?

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Pondělí Únor 25 09:59:33 CET 2002

A mne je zase smutno ze v konfere o linuxe sa niekto rozhorcuje na
slovencine
nestaci ze ma stym buzerovali celu zakl skolu a neznasam odvtedy gramatiku
ale coraz castejsdie sa stym stretavam aj na roznych konferach
Uvedom si ze toto je konferencia o linuxe  a nie o slovenskej gramatike
a to ze niekto je vo svojej oblasti vzdelany neznamena ze ovlada aj
gramatiku
vid vecsina mojich profesorov na vysokej skole
a poprosil by som aby ste si taketo maily odpustili.

S pozdravom

                  Steve