Prepacte offtopic: Re[2]: [linux] kde je problem pri presaden i linuxu na desktope?

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Únor 25 10:17:25 CET 2002

On Mon, Feb 25, 2002 at 09:59:33AM +0100, Vala¹»an ©tefan wrote:
> A mne je zase smutno ze v konfere o linuxe sa niekto rozhorcuje na
> slovencine
> nestaci ze ma stym buzerovali celu zakl skolu a neznasam odvtedy gramatiku
> ale coraz castejsdie sa stym stretavam aj na roznych konferach
> Uvedom si ze toto je konferencia o linuxe  a nie o slovenskej gramatike
> a to ze niekto je vo svojej oblasti vzdelany neznamena ze ovlada aj
> gramatiku
> vid vecsina mojich profesorov na vysokej skole
> a poprosil by som aby ste si taketo maily odpustili.

Prepac, ale musim s Tebou nesuhlasit. Ovladanie spisovneho jazyka na
istej (nehovorim, ze spickovej) urovni by malo patrit medzi zakladne
znalosti kazdeho cloveka, pretoze jazyk je zakladnym dorozumievacim
prostriedkom. Nehladiac na to, ze to patri ku kulture a kulturnosti
prejavu. Myslim si, ze vzdelany clovek (povedzme uspesny absolvent
vysokej skoly), by mal zvladat slovencinu tak na 1-, prinajhorsom na 2 :-).

Mala paralela: na kompilator sa nestazujes, ze Ti nadava ak nedodrziavas
spravnu syntax a porusujes jeho "pravidla spisovneho jazyka".

... ak to pojde takto dalej, tak o par rokov si mozno ani nebudeme
rozumiet :-(.

Howgh.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |