[linux] elf2exe

Jozef Cervenansky dodosoft na hotmail.com
Pondělí Únor 25 12:46:23 CET 2002

:o) necakam, ze si takto prelozim soft z linuxu do windowsu, to je jasne
na nete som nasiel soft elf2exe, ale neislo mi to.
potrebujem prelozit aplikaciu, ktora preklada rebolovsky kod do progressu (
.R -> .P) a nikde som nenasiel takyto soft pre windows, tak by som rad
prekonvertoval tento elf do exe.
jozo