[linux] elf2exe

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Únor 25 12:56:25 CET 2002

On Mon, Feb 25, 2002 at 12:46:23PM +0100, Jozef Cervenansky wrote:
> :o) necakam, ze si takto prelozim soft z linuxu do windowsu, to je jasne
> na nete som nasiel soft elf2exe, ale neislo mi to.
> potrebujem prelozit aplikaciu, ktora preklada rebolovsky kod do progressu (
> .R -> .P) a nikde som nenasiel takyto soft pre windows, tak by som rad
> prekonvertoval tento elf do exe.

Hm. Este stale mi nie je presne jasne, ze co chces :-(.

Ak potrebujes nejaky linux native (elf) program spustit vo windows, tak obavam sa, ze
bez zdrojakov (pripadne vmware :-) to nepojde.

Ak mas zdrojaky tej aplikacie, ktora preklada rebolovsky kod, tak skus cygwin.
Skompilujes (mozno) a spustis.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |