[linux] Duplex mismatch

Radoslav Valovič valovic na fpedas.utc.sk
Pondělí Únor 25 16:36:10 CET 2002

>Nerozumiem ako na serveri nastavujes full duplex , to je otazka
>switcha a sietoviek ci pojdu full duplex.
>Pozri si nastavenie logovania, a nechaj si v syslog.conf teda len
>kern.* /var/log/xxxxxxlog , zrusi si kern.xxx /dev/console , alebo sa to
>snaz vyriesit na switchi ......

Re:
Uvedena hlaska sa vypisuje na prave prezeranej konzole (1-6,8,12), bez
ohladu na nastavenia v syslog a pri akejkolvek praci mi to vypise bez ladu a
skladu, premaze riadok, prepise obrazovku linuxconfu, midnight commandera a
pomoze len to, ak mam spusteny mc stlacenie ctrl+o, na ukazanie
riadka/lconfu, resp. mc.
A ako to vyriesit na switchi, resp. na nami pouzivanom 8hube.
Vdaka