[linux] stand by a hybernacia

roman f.v. rfv na pobox.sk
Pondělí Únor 25 16:40:32 CET 2002

> Dňa Po, 2002-02-25 at 15:42, Ing. Pavel Simon, CSc. napísal:
W2k?

> Ja mam Dell Latitude 266 a toto dokaze aj ked ja som si myslel ze
toto
> je hybernacia. Ale teraz som skusal a ide aj Suspend co uz musi byt
> hybernacia :-) aj ked sa mi zda ze je to to iste. Aspon notebook robi
> diskom asi taky isty dlhy cas. Mam jadro 2.2.20 ale ide aj s 2.4.16, a
> mam zakompilovanu podporu APM.

Treba si pozorne precitat volby nastavenia APM pri kompilacii
kernelu, je tam popisane ktore BIOSI v notebookoch robia problemy
aj s navrhmi na riesenie. A potom treba precitat Notebook-Howto.

> Samozrejme veeelmi to zavisi od notebooku ktory mas. Ale ja som
zatial
> rozbehol Linux na kazdom notebooku ktory sa mi dostal do ruky.
Boli asi
> 4 :-).
Stavim sa ze to zamrzne len pod X . To je prave X serverom ktory
potom nezobudi grafiku, v textovom rezime to nemrzne. Tu sa treba
pobavit s nastavenim X servera pre danu graficku kartu ktora je v spo
minanom notebooku. Tiez som sa s tym musel chvilu bavit, robilo mi
to to iste, nedal sa vobec ozivit, proste X server po suspend mode
neprijimal nic z klavesnice ani z misky.....vsetko som uspesne vyriesil
vdaka vyssie spominanemu HOWTO........

rfv

P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/