[linux] Duplex mismatch

roman f.v. rfv na pobox.sk
Pondělí Únor 25 16:53:46 CET 2002

> Re:
> Uvedena hlaska sa vypisuje na prave prezeranej konzole
(1-6,8,12), bez
> ohladu na nastavenia v syslog a pri akejkolvek praci mi to vypise
bez ladu a
> skladu, premaze riadok, prepise obrazovku linuxconfu, midnight
commandera a
> pomoze len to, ak mam spusteny mc stlacenie ctrl+o, na ukazanie
> riadka/lconfu, resp. mc.
> A ako to vyriesit na switchi, resp. na nami pouzivanom 8hube.
> Vdaka

Nie je mozne aby ti vypisoval na obarzovku a nemohol si to zmenit.
musis mat nastavene posielanie hlasok na /dev/console , co je
aktivna beziaca konzola skus si to pozriet este raz, a prave to
vypisovanie na zariadenie /dev/console zrus.....

Pri hube nemozes bezat full duplex ..... Potom bude chyba inde, jedine
v uz spominanej sietovke....
P. S. V. P. U.
http://www.pobox.sk/