[linux] Duplex mismatch

Peter Strazovec bubak na frki.fri.utc.sk
Pondělí Únor 25 20:05:33 CET 2002

Necitam cely thread, sorry, ale len 2 veci
Vypnut chodenie hlasok na kozolu to uz asi vies, ak nie, napis
Tamto vypisuje napriklad ked sa snazis komunikovat fullduplexne smerom k
sietovke, ktora je halfduplexna. Mne to tamtie chyvby pisalo, ked som
isiel fullduplexne na switch, do ktoreho boli napichane vsakovake karty,
kazda nejako naprt nastavena.
Alebo ked som isiel pod zlym duplexom na mikrovlnku.
Nastavenie pre tvoju kartu je ako parametre modulu, 0x200, 024, atd. Vo
vortex.txt je to pekne popisane a ked zadas tu chubovu hlasku TX... v
google, najdes o tom dost pokecov.
\
\
Pete