[linux] Duplex mismatch

Radoslav Valovič valovic na fpedas.utc.sk
Pondělí Únor 25 20:18:46 CET 2002

>Necitam cely thread, sorry, ale len 2 veci
>Vypnut chodenie hlasok na kozolu to uz asi vies.

ano, ale nejde mi do hlavy, ako sa mozu tie hlasky vyhadzovat na
ktorejkolvek konzole (1-6-pracovne,8-systemove hlasky,12-maily), teda na
aktualne pracovnej. Bez mojho usmernenia.

Mam dojem, ze nie ked server, ale ine PC na sieti ked sa snazia full bezat,
server je napichnuty na hub, na ktory ide aj zlty ethernet-AUI, na ktorom je
okolo 90 PC.
Vortex som cital, a pokusal som sa najst potencialne subory na zmenu
nastavenia, ale nikde som to nenasiel (kde sa konfiguruje rucne nastavenie
sietovky, som v zaciatkoch).
Vdaka moc za pomoc.