[linux] Automatic login in RH7.2

kasr fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Únor 26 15:38:44 CET 2002

Vazeny kolegovia!

Potreboval by som takuto vec: Nalogovat sa na masine a vstupit do X-ov, bez
toho aby uzivatel zadal heslo... Nepotrebujem bezpecnost... pri lognuti z
lokalnej masiny a nerad by som menil nieco v zdrojakoch...

Ide o priemyselnu aplikciu, ktoru budu pouzivat ludia zvyknuti na DOS
aplikacie a nelogovanie sa je ich podmienkou...
Mam navyse 2 PC, z ktorych jedno je  bez CRT a keyboard, ktore riadi proces
(rezanie LASER-om), jeho cinnost modifikuju data prenasane po sieti (-l
socket - Solaris- viem s tym robit- hoci 4 roky bez praxe) z druheho PC.
Prve by sa dalo vyriesit tak, ze aplikacia by bola daemon-om, ci sa mi sice
nechce ale ked treba tak treba.. Horsi je uz ten Druhy PC na ktory sa ma
obsluha dostat bez Loginu... Hoci teoreticky by to mohol byt "kvazi daemon"
schopny pisat/kreslit a citat stlacene klavesy do/z X-Window okna, hoci s
X-ami som zatial vobec nerobil...

Nema niekto nieco lepsie...

S pozdravom a vdakou za akukolvek pomoc

Peter Fodrek