[linux] 2: Linux RH 6.2, QUAKE3A.

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Úterý Únor 26 16:49:45 CET 2002

Impressive

Neporovnaval niekto vykon kvejka pod linuxom - nejake porovnanie s windowsami
na tej istej masine. Teda zaujimalo by ma kolko to da frejmov tam a tam -
pozor na s3tc kompresiu textur(10 fps dole). Pocitam s tym, ze na w98 to bude
asi rychlejsie, i ked dam sa milo prekvapit. (optimalizovat pol roka linux pre
kvejka sa mi nechce - ale pocitam, ze tam su velke rezervy)

Miso