[linux] 2: Linux RH 6.2, QUAKE3A.

Úterý Únor 26 16:50:25 CET 2002

-> Neporovnaval niekto vykon kvejka pod linuxom - nejake porovnanie s
-> windowsami na tej istej masine. Teda zaujimalo by ma kolko to da frejmov
-> tam a tam - pozor na s3tc kompresiu textur(10 fps dole). Pocitam s tym,
-> ze na w98 to bude asi rychlejsie, i ked dam sa milo prekvapit.
-> (optimalizovat pol roka linux pre kvejka sa mi nechce - ale pocitam, ze
-> tam su velke rezervy)

ehm, co som pocul quake 3 bezi pod linuxom rychlejsie ako pod windowsami.
Ale ktosi sa rozculoval nad tym ze je to v opengl a nie v directx a mohol by
to byt dovod...

 Honk if you love peace and quiet.