[linux] 2: Linux RH 6.2, QUAKE3A.

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Úterý Únor 26 16:58:48 CET 2002


no to problem nebude, lebo aj pod windowsami to facha v openGL. Ci uz k tomu
potrebuje directx35f alebo aku microsoftacku vymyslenost mi je srdecne jedno.
Problem by bol ak by nebolo rovnake nastavenie samotnej hry - co - ak sa niekto
hrajkal s kvakovskou konzolou, tak vie - je celkom mozne.

Matus \"fantomas\" Uhlar wrote:

> -> Neporovnaval niekto vykon kvejka pod linuxom - nejake porovnanie s
> -> windowsami na tej istej masine. Teda zaujimalo by ma kolko to da frejmov
> -> tam a tam - pozor na s3tc kompresiu textur(10 fps dole). Pocitam s tym,
> -> ze na w98 to bude asi rychlejsie, i ked dam sa milo prekvapit.
> -> (optimalizovat pol roka linux pre kvejka sa mi nechce - ale pocitam, ze
> -> tam su velke rezervy)
>
> ehm, co som pocul quake 3 bezi pod linuxom rychlejsie ako pod windowsami.
> Ale ktosi sa rozculoval nad tym ze je to v opengl a nie v directx a mohol by
> to byt dovod...
>
> --
>  Matus "fantomas" Uhlar, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
>  Warning: I don't wish to receive spam to this address.
>  Varovanie: Nezelam si na tuto adresu dostavat akukolvek reklamnu postu.
>  Honk if you love peace and quiet.
>
> _______________________________________________
> http://lists.linux.sk/listinfo/linux
> http://search.lists.linux.sk





Další informace o konferenci linux