[linux] 2: Linux RH 6.2, QUAKE3A.

Michal Toth michal.toth na oracle.com
Úterý Únor 26 17:09:45 CET 2002


asi myslis direct3d a nie directx, kazdopadne pod direct3d som este nevidel take
zbesilosti ako v opengl(qIII). No a ked uz som pri gameskach, presiel niekto v
tuxracerovi treti (mozno stvrty) level, kde su same skokanske mostiky a priekopy
a niesu tam ziadne zakruty? (uz vidim programatorov ako nechapavo krutia hlavami
nad tymto threadom)

miso

Matus \"fantomas\" Uhlar wrote:

> -> no to problem nebude, lebo aj pod windowsami to facha v openGL. Ci uz k
> -> tomu potrebuje directx35f alebo aku microsoftacku vymyslenost mi je
> -> srdecne jedno. Problem by bol ak by nebolo rovnake nastavenie samotnej
> -> hry - co - ak sa niekto hrajkal s kvakovskou konzolou, tak vie - je
> -> celkom mozne.
>
> ja som to myslel tak (ze to dotycny myslel tak) ze v linuxe je to rychlejsie
> ako vo win prave qoli openGL ze v directx by to bolo rychlejsie pod win...
> ale neviem naisto
>
> --
>  Matus "fantomas" Uhlar, uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/
>  Warning: I don't wish to receive spam to this address.
>  Varovanie: Nezelam si na tuto adresu dostavat akukolvek reklamnu postu.
>  Remember half the people you know are below average.
>
> _______________________________________________
> http://lists.linux.sk/listinfo/linux
> http://search.lists.linux.sk





Další informace o konferenci linux