[linux] Apache virtual domain warnings

Marian Danisek majo na sunteq.sk
Úterý Únor 26 20:18:46 CET 2002

Milan Hromada wrote:

> Dňa Ut, 2002-02-26 at 15:51, Robert Madaj napísal:

> DNS je OK vsetky zanamy www serverov ukazuju na ten jeden s apache
> V prehliadaci ja chodia ale preco tie warn pri starte apache

V konfiguracnom subore, sekcia VirtualHosts je pred definiciou
virtualhosts, ktora vypada takto
<VirtualHost tvoja_ip_adresa:80>
.
.
</VirtualHost>

aj sekcia kde definujes samotne virtualhosty takto :
NameVirtualHost tvoja_ip_adresa:80
NameVirtualHost tvoja_ip_adresa:433

Skus to pozriet, mne to tu tvoju hlasku hadzalo ked som tam to
NameVirtualHost nemal.

Baloo.