[linux] 2: Linux RH 6.2, QUAKE3A.

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Únor 27 10:15:52 CET 2002


On Wed, Feb 27, 2002 at 09:38:23AM +0100, Matus fantomas Uhlar wrote:
> -> ->> no to problem nebude, lebo aj pod windowsami to facha v openGL. Ci uz k
> -> ->> tomu potrebuje directx35f alebo aku microsoftacku vymyslenost mi je
> -> ->> srdecne jedno. Problem by bol ak by nebolo rovnake nastavenie samotnej
> -> ->> hry - co - ak sa niekto hrajkal s kvakovskou konzolou, tak vie - je
> -> ->> celkom mozne.
> -> 
> -> MfU> ja som to myslel tak (ze to dotycny myslel tak) ze v linuxe je to rychlejsie
> -> MfU> ako vo win prave qoli openGL ze v directx by to bolo rychlejsie pod win...
> -> MfU> ale neviem naisto
> -> 
> -> QUAKE pozna IBA OpenGL
> -> takze ako pod win tak aj pod linux bezi pod OpenGL
> 
> Yo, ale keby poznal directx tak by bezal rychlejsie...
> to povedal ten ktosi. NAozaj som to nepovedal uz po prvy raz dost jasne?

Samozrejme, ze si to povedal jasne hned na prvykrat, ale bohuzial niektori
ludia citaju maily asi dost nepozorne :-(.


Ahoj.

-- 
+-------------------------------------------+
| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                homepage: http://telka.sk/ |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |
+-------------------------------------------+




Další informace o konferenci linux