[linux] Dorucovanie mailov - realtime

Mavin mavin na pobox.sk
Středa Únor 27 10:58:36 CET 2002

Dobrý den,
6. február 2002, 13:50:53, napsal jste:

K> nazdar lidi...

K> hcem sa spytat ze ci sa da neako spravit to aby maily ktore stiahne moj server prisli hned usrom do ich stanic, teda aby sa neukladali na server do mailboxu odkial si ich uzivatelia stahuju v
K> neakom tom casovom intervale cez "utlouk expres", ale aby im to server supol rovno na local...

K> zatim dik...

Nieco podobne mam spravene...
ako postoveho klienta pouzivam TheBat! a na serveri masqmail +
procmail (chystam sa to prehodit na postfix ale o to nejde...)
na masine u klienta mi bezi program ktory pocuva na urcenom porte a ak
sa niekto snazi pripojit na ten port, tak vykona zadany prikaz. v
mojom pripade je to prikaz pre thebat aby stiahol postu. (thebat.exe
/CHECKALL)
na serveri ak je do schranky dorucena nejaka posta tak procmail spusti
telnet ktory sa pripoji na klienta na zadanom porte (no, telnet bola
prva vec ktora ma napadla, a ked som zistil ze to funguje uz sa mi s
tym nechcelo parat). soft ktory bezi u klienta ukonci spojenie a
vykona prikaz a posta je stiahnuta...

outlook nepouzivam, a preto neviem ci by to slo aj na nom, ale ak by
sa niekto toho chcel chytit a vylepsit to, tak mi dajte vediet...

--
S pozdravem,
 mavin