[linux] Dorucovanie mailov - realtime

Středa Únor 27 11:49:22 CET 2002

-> K> hcem sa spytat ze ci sa da neako spravit to aby maily ktore stiahne moj server prisli hned usrom do ich stanic, teda aby sa neukladali na server do mailboxu odkial si ich uzivatelia stahuju v
-> K> neakom tom casovom intervale cez "utlouk expres", ale aby im to server supol rovno na local...

-> Nieco podobne mam spravene...
-> ako postoveho klienta pouzivam TheBat! a na serveri masqmail +
-> procmail (chystam sa to prehodit na postfix ale o to nejde...)

Tato kombinacia nesplna podmienku - posta totiz sa ulozi na serveri.
Dovolim si vsak pripomenut ze dotycnu podmienku nesplna de facto nic.
Dokonca ani M$ exchange - to akurat vie okamzite povedat pripojenemu
klientovi ze posta tam je. Ale afaik klient si postu stale stahuje sam.

-> na masine u klienta mi bezi program ktory pocuva na urcenom porte a ak
-> sa niekto snazi pripojit na ten port, tak vykona zadany prikaz. v
-> mojom pripade je to prikaz pre thebat aby stiahol postu. (thebat.exe
-> /CHECKALL)

Ale aj tak ju ulozi do mailboxu a aj tak si ju thebat stahuje stade.

-> outlook nepouzivam, a preto neviem ci by to slo aj na nom, ale ak by
-> sa niekto toho chcel chytit a vylepsit to, tak mi dajte vediet...

iho by stalo za to zistit akym sposobom dava M$ Exchange vediet klientom
(outlooku) ze prisla posta. Potom by asi nemal byt problem to implementovat.

 My mind is like a steel trap - rusty and illegal in 37 states.