[linux] Dorucovanie mailov - realtime

Mavin mavin na pobox.sk
Středa Únor 27 13:28:58 CET 2002

Dobrý den,
27. február 2002, 11:48:53, napsal jste:

PM> aky je to program? homepage url? je to free?

ehm, no ked som jednemu cloveku vysvetlil moju ideu tak to zbastlil v
delphi...
v podstate to nerobi nic moc, bezi skryte na pozadi u klienta (pod
windami) zaveseny na zadany port a caka. ak sa niekto snazi konektnut
na port, spusti zadany prikaz.

kto ma zaujem a ozve sa sukromne na adresu mavin na trikota.sk
som ochotny zaslat aj z blisim vysvetlenim a zdrojakmi...

--
S pozdravom,
 mavin