[linux] Dorucovanie mailov - realtime

Mavin mavin na pobox.sk
Středa Únor 27 13:22:36 CET 2002

Dobrý den,
27. február 2002, 11:49:22, napsal jste:

MfU> Tato kombinacia nesplna podmienku - posta totiz sa ulozi na serveri.
MfU> Dovolim si vsak pripomenut ze dotycnu podmienku nesplna de facto nic.
MfU> Dokonca ani M$ exchange - to akurat vie okamzite povedat pripojenemu
MfU> klientovi ze posta tam je. Ale afaik klient si postu stale stahuje sam.
mas pravdu, mne islo iba o to aby klient nemusel stale kontrolovat ci
nema nejaku novu postu. takto sa posta skontroluje pri spusteni
compu a potom uz len caka a nemusi nic pracidelne checkovat...
a ma to dalsiu vyhodu, uzivatelia namiesto toho aby si klienta
zminimalizovali ho zavreli a potom sa cudovali ze im cely den neprisla
posta... a takto to funguje aj pri vypnutom klientovi, staci aby bezal
ten program zaveseny na porte a ked pride mail postara sa o spustenie
klienta... ;)

MfU> iho by stalo za to zistit akym sposobom dava M$ Exchange vediet klientom
MfU> (outlooku) ze prisla posta. Potom by asi nemal byt problem to implementovat.
to by bolo fajn ;) ale je to nad moje sily... tak mi iba ostava dufat
ze sa toho niekto chyti...

--
S pozdravem,
 mavin