[linux] Dorucovanie mailov - realtime

Marcel Telka marcel na telka.sk
Středa Únor 27 13:37:16 CET 2002

On Wed, Feb 27, 2002 at 01:22:36PM +0100, Mavin wrote:
> Dobrý den,

> mas pravdu, mne islo iba o to aby klient nemusel stale kontrolovat ci
> nema nejaku novu postu. takto sa posta skontroluje pri spusteni
> compu a potom uz len caka a nemusi nic pracidelne checkovat...
> a ma to dalsiu vyhodu, uzivatelia namiesto toho aby si klienta
> zminimalizovali ho zavreli a potom sa cudovali ze im cely den neprisla
> posta... a takto to funguje aj pri vypnutom klientovi, staci aby bezal
> ten program zaveseny na porte a ked pride mail postara sa o spustenie
> klienta... ;)

Tak ako bezi "ten program" moze kludne bezat aj mail klient. Ak si
pouzivatel zavrie mail klienta, tak si moze zavriet aj "ten program".
Jedina vyhoda je snad len ta, ze "ten program" sa zatvara asi o nieco
zlozitejsie ako mail klient :-).

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |