[linux] Quad X-Treme 256 PCI (part II)

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Středa Únor 27 15:03:23 CET 2002

--- hudecp na fini.sk wrote:
> to bolo ohladne radia.
> Radio sa ani mne nepodarilo rozbehat ...
> (asi si budeme musiet napisat vlastny modul :-( )

> vystupy (predny, zadny),
> FM801 je iba cip, nie je tam kontretny driver pre
> tuto zvukovku (neviem co ma splnat tento cip). Ja
> mam iba 2x chrastitka, takze neciem ci mi to
> funguje.
>
> Pod WIN98 mi to fungovalo.
>
> 		HUDECOF

niekde na webe sa valali nejake zdrojaky, ale ziadne
sa mi nepodarilo rozbehat (vacsina sa nedala ani
rozumne skompilovat ;-[ )

ak nejake najdem na hdd, hodim ich niekam na
stiahnutie a poslem link do konfery, ale moc is od
toho neslubujte.

kazdopadne podpora radia nie je zalezitostou alsy
(pokial viem), takze radio spada pod nejaky iny
projekt.

jard