[linux] Linux, Windows, Tlaciaren

pivoluska na globtelnet.sk pivoluska na globtelnet.sk
Sobota Únor 23 19:37:08 CET 2002

On Sat, Feb 23, 2002 at 12:36:48AM +0100 linux na jardo.sk wrote:
> Zdrawim all
>
> Mam nasledovny problem :
>
> Mame pocitac so systemom WIndows, kde je pripojena tlaciaren
> EPSON Stylus Color 800 je zdielana po sieti. Mame este jeden pocitac, kde
> bezi Linux Mandrake 8.1. Potreboval by som radu, ako spristupnit
> tlaciaren na PC s Linuxom, aby na nej bolo mozne tlacit, pripadne aky
> software na to potrebujem (link na soft by som tiez uvital).

v PCRevue sa o tom pisalo. Potrebujes Sambu, teda aspon klienta.

Ak budes (budes ;) tlaciaren pridavat pomocou printtool, tam zvol pridat
tlaciaren -> tlaciaren na vzdialenom SMB/Windows 9x serveri. Printool si
minule toho Samba clienta aj sam nainstaloval.

Potom postupuj intuitivne. A metodou pokus/omyl.

Ak nieco nebude v poriadku.. 1. www.linuxprinting.org, 2. skus
nainstalovat tlaciaren najprv lokalne

mP