[linux] 2: Linux RH 6.2, QUAKE3A.

Adrian Toth totha na neuron.tuke.sk
Čtvrtek Únor 28 00:25:34 CET 2002

On Wed, Feb 27, 2002 at 12:12:18PM +0100, Ondrej Jombik wrote:

> 	Babranie sa s prioritami, patchovanie a updatovanie jadra,
> prekompilovavanie kniznic a nakoniec aj trebars nastavovanie priorit swap
> particiam. Nic z tohto nevyzera ako optimalizovanie?

Hi,

:) je to optimalizovanie..
Samozrejme som zvedavi, ze aky je ten najslabsi stroj, na ktorom sa da
rozbehat q3a pod linuxom.

Nema zmysel optimalozovat soft, ak mas hw s mensim vykonom (napr. procak 386,alebo 486, ale to nie je nas pripad, problem bol tusim nedostatok pamate)
- tam asi ziadna optimalizacia softu nepomoze.

-at-