[linux] Dorucovanie mailov - realtime

Robert Madaj ml.linux.sk na istrobanka.sk
Čtvrtek Únor 28 10:03:54 CET 2002

MfU> V kazdom pripade rysuu sa nam tu dva problemy:

MfU> 1. notifikacia pouzivatelom so spustenymi mail klientami (napr. outlook) o
MfU> tom ze prisla posta

MfU> 2. program ktory bude pocuvat na porte a spustat mail klienta ked dostane
MfU> echo

na toto je milion windowsackych notifikatorov.

v tomto pripade sa riesi problem, aby sa nejako
dalo uzivatelovi vediet ze ma novu postu.

koniec koncov da sa to spravit aj tak, ze ak mas
vo firme intranet, tak jednoduchy skript
nakuknutim do /var/spool/mail dokaze do okienka
intranetovej stranky napisat, ze ma postu...

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk