[linux] Apache a access.conf (obmedzenie pripojenia na adresar)

Čtvrtek Únor 28 10:42:21 CET 2002

-> > nemali by tie adresare matchovat ?
-> > alebo to s tym nema nic spolocne ?

-> > > /etc/apache/access.conf:
-> > > <Directory /usr/doc>
-> >
-> > > /etc/apache/srm.conf
-> > > Alias /doc/ /usr/share/doc/
-> > >
->
-> Vdaka v tom to bolo. Pozeral som do toho asi dve hodiny a takuto hlupost
-> som si nevsimol. Zaujimave je to, ze to bola default konfiguracia
-> apacha, takze je dost mozne, ze tato chyba bude priamo v balicku.

podla novych dokumentacii sa srm.conf aj access.conf smeruju na /dev/null a
vsetko je v httpd.conf. dufam ze tieto direktivy uz zmiznu - je to
zbytocnost.
 10 GOTO 10 : REM (C) Bill Gates 1998, All Rights Reserved!