[linux] SCASTI VYRIESENE: ako zakodovat heslo?

Peter Gubis peter.gubis na damovo.sk
Čtvrtek Únor 28 10:54:16 CET 2002

On  0, Vasko Miroslav <vasko na ditec.sk> wrote:

> no hej, ale salt si nemozem vycucat z prsta :-)))
> precitaj si este raz mail...
>
> miro

no jasne, ze nemozes.
ale tu ide o kontrolu, ci dane heslo matchuje .
takze porovnas hashe, tak-ci-tak ho potrebujes (ten uz vygenerovany hash)
pokial chces hash generovat na strane klienta, tak je blbost
autorizovat sa hashom na server, pretoze ti ten hash
moze niekdo odsniffovat a ma to zajedno, ci ma hash, alebo heslo .
(jednoduchy reply attack)

ked sme uz pri tom.
jednine rozumne riesenie: vytvorit ssl .

--
Peter Gubis
DAMOVO s.r.o.