[linux] Dorucovanie mailov - realtime

Kocur kocur na nocka.sk
Čtvrtek Únor 28 14:43:28 CET 2002

nazdar lidi...

pozeram ze tu padaju zaujimave napady a sposoby riesenia....
pripominam teda este raz poziadavky ( podmienky ), ktore by vyhovovali

server POP3 -  IMAP neprichadza do uvahy; pretoze spravy u IMAPu vpodstate
zostavaju na servery a ja nemam disk z gumy aby sa dal natahovat.

mailboxy - nove spravy sa mozu ukladat na server, skade si ich potom
uzivatelia stahuju...

vsetci moji uzivatelia pouzivaju outlook ( az na par vinimiek )
ibaze niektoy si postu potrebuju pozerat casto a niekomu pride 1 mail za
tyzden....
a ludia ma otravuju hlaska typu: " preco mi nic nedoslo??; teraz mi
posielaly mail, jakto ze tu este neni..??; ono nam to zase nefunguje?? sak
predvcerom mi to islo; "

ja som kazdemu uzivatelovi nastavil aby sa mu posta kontrolovala kazdych 10
min.
ibaze niektory " babraci " si tam dali 1min. v domneni ze ked to bude
castajsie kontrolovat
taq im pride viacej posty.....viete si potom predstavit tie logy na
servery...

tuto temu som rozbehol preto, lebo by to bolo " fasa " keby maly chodily "
sameeee ", ale hlavne preto ze by som uz nemusel pocuvat niektorych
otravnych userov...

ak by bezal neaky programik na windowse v pozadi bolo by to super...a vobec
by ma potom netrapilo ci si ho niekto vypne alebo nie, TaskManagera si tu
vie pustit asi tak 5 ludi a ti veda co snim maju ( mozu )robit.

uvahy typu ze ca ak neaky uzivate vypne tamto alebo hento su upne zbytocne,
lebo to bude problem uzivatela...

mne ide hlavne o to ako to cele vymysliet taq aby to fungovalo a bolo ako
tak spolahlive....

> v podstate ide o nieco obdobne akurat ze nekontrolujem pravidelne
> konto, iba proste cakam az mi server sam da vediet ze prisla posta...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
presne takto neako by to mohlo fungovat

teraz je zrejme ze bude treba mat neakeho daemona na linuxe a neaky TSR
programik na workstatione.
ci bude na linuxe bezat sendmail, postfix, qmail, xxxxxxxx bude asi jedno,
ale nebude jedno to
ci na windowse pojde outlook, netscape, incedit mail ....

taze ked ma niekto nieco podobne na takomto principe, alebo neaky napad ako
a scim nieco taketo
spravit tak nech da vediet...

tot vse...

cafte...