[linux] Linux pre starsi hardware

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Středa Leden 2 19:19:29 CET 2002

--- Robert Zelnik <zelnik na mail.viapvt.sk> wrote:
> Viete mi poradit distribuciu pre starsie pentia <=
> 100 MHz, <= 32 MB RAM, <=
>  1 GB HDD, aby tam chodili nejake oknove aplikacie
> na pisanie textu a
> otvaranie wordovskych dokumentov? Nieco take, aby to
> nebol "kulturny sok"
> pre uzivatela, ktory nema dostatok nadsenia pre
> slobodny software, teda aby
> mal podla moznosti bezbolestny prechod z M$.
>
> Viem, ze s Mandrake 8 a KDE 2 na takom zeleze
> nepochodim... :-)

a mozno aj hej. ja som kde 2 pustal na p100/32mb ram a
islo. aj ked chcelo by to aspon 64, lebo to swapovalo.
ale na kancelarsku pracu by to stacilo.

mozno by bolo dobre prekompilovat si vsetko, ale to by
na takej masine zabralo casu (bola nejaka adresa linux
from scratch, ale nepamatam si ju celu). mozno
slackware, to je taka skromnejsia distribucia,
najnovsi bol v juni minuleho roku, ale ak stiahnete aj
patche...

jard