[linux] Pripojenie na Inet

Miroslav DULIK dulik na rocketmail.com
Středa Leden 2 19:25:32 CET 2002

Zdravim vsetkych !!!
    Chcem sa spytat, ci nemate niekto skusenosti s alternativnym pripajanim
na Inet (teda nie cez modem, ale napr. cez mikrovlnku atd). Ide o to, ze
najlacnejsie ponuky su okolo 1500 Sk (bez DPH) za 24 kbit linku
(neobmedzene), co sa mi zda pomerne vela. Ak by ste vedeli o nejakej
zaujimavej veci, ktora by bola prespektivna, dajte mi prosim vediet na
sukromny mail. Ak by boli zaujimave postrehy, mozno by to zaujimalo aj viac
ludi (hlavne teraz po "znizeni cien"). Dakujem.

                                Miro

*   Miroslav DULIK ml., Liptovsky Mikulas
*   email:  dulik na rocketmail.com
*   mobil:  +421 903 885246
*   icq:     102831592