[linux] Pripojenie na Inet

Dezider Góra gora na wittmann.sk
Čtvrtek Leden 3 19:33:32 CET 2002

Nuz, s mikrovlnkou skusenosti mam, aj ked firemne. Ideme cez 128k
garantovanu linku ( zo zaciatku negarantovana 64 s prenosovym limitom)
bez prenosoveho limitu. Prenosova rychlost kolise od 12,4 do 16k/sec.
Nadmieru spolahlive, stabilne, a bez vypadkov.
Celkom slusne ( cenovo ) vychadza negarantovana 64k linka, pricom platis
za prenesene bajty. Ale tu sa politiky jednotlivych firiem lisia (alebo
presnejsie lisili pred zlucovacou vojnou ... ) Isli sme cez viaPVT,
ktora pocitala prenesene bajty iba jednym smerom, pricom sa platilo sa
smer, kde toho bolo viac. Cize, ak sme preniesli 1,1 GB dolu a hore
1,0GB, zaplatilo sa za 1,1GB a basta. Niektore ISP to zlucuju a pocitaju
ti obidva smery, takze zaplatis za KAZDY preneseny bajt. Neviem ako je
to teraz ( viaPVT patri Slovanetu ), a ci este plati povodny cennik
viaPVT. Over www.viapvt.sk

hth
    Gore.