[linux] Automaticky update z Madrake a RedHat linuxu

Julius Loman lomo na lomo.sk
Čtvrtek Leden 3 10:42:46 CET 2002

On Thu, Jan 03, 2002 at 10:04:01AM +0100, Rastislav Nedorost wrote:
> Niekde na WWW som cital zmienku o tom, ze jednotlive edicie linuxu umoznuju
> automaticky stahovat z ftp updatovane rmp-ka a snad ich aj automaticky
> instalovat. Ciel je jasny - aby bola instalacia linuxu vzdy "up to date". Ak
> je to
> pravda, potreboval by som napovedu, ako sa vola taka utilita v Mandrake a
> ako
> v RedHat linuxe.
>
> Vopred vdaka za informaciu.
>
> Rasto
Mandrake:
urpmi (toto je default nastroj na instalaciu z webu, na update treba
spravit urpmi --auto-select), treba si akurat pridat cestu ku rpmkam a
hdlistu (cez urpmi.addmedia, na linux.sk je na webe aj navod)

MandrakeUpdate (toto je gui vec, tiez default, tato je odporucana)

mandrakeupdaterobot (z http://mandrakeupdaterobot.hq.sk/ , ale v 8.1 som
ho tusim nerozchodil)