[linux] dma_intr error

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Leden 3 19:14:02 CET 2002

--- Branislav Sott <9sott na pauli.fmph.uniba.sk> wrote:
> No mne to vypisuje to iste, az na to, ze ten disk mi
> nejde, dokonca ho
> nerozpozna ani bios (resp. ho rozpozna ako nejaky

aky je ten diskovy radic ? (kamaratovi odisiel nejaky
na abitovej doske. bol to radic, ktory nebol v
chipsete, lebo chipset bol bx a tak tam abit hodil
nejaky iny.)
nie je ta doska stara ?
ja mam tiez ten maxtor a zatial behal na viackych
chipsetoch o.k. a linuxa tam drzim uz rok.

/*
   nema bad blocky ? neni tam dosahana elektronika ?
   jeden podobny mi lezi na stole a ma o pol
   kondenzatora menej :-(
*/

> 7,5 gigovy a je to
> Maxtor 20 GB, 5400 rpm) az na ten reset succes...

dole v ukazke z dmesg je spominany WD Caviar. to brano
pise o podobnom probleme alebo ako to mam chapat ?

> Neviete co s nim moze byt?
>
> Brano

> errory, vsetko vsak ide dobre
> je to vobec chyba?

> drive

tu bol podla mna nadetekovany chybne, divim sa, ze
vobec linux nabehol.