[linux] Linux a SBLive, RH4.2 a IntelP4, ...

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Leden 3 19:25:30 CET 2002

--- nano.vladimir na slsp.sk wrote:
> Ahojte.
> Mal by som par otazok:
> 1. Ako postupovat pri instal SB live na rh7.2 (mam
> najnovsu alsu, staci sa
> riadit ich pokynmi,
>   ci su tam volaake skalia?)

ak mas 2.4 kernel, tak by ti to malo fachat aj bez
editacie zdrojakov :-]

> 2. Na P4 1.4, MB D850GB, HD Seagate 40GB som chcel
> nainstalovat RH 4.2.
> (potrebujem volaco skompilovat so starou libc).
> Secko OK, az na
> instalovanie prg. balikof z RPM. Pri kazdom vypise:
> rpm install of XY
> failed. Pack XY
> is for different architecture; a nic nenaistaluje.
> Mate volaaky napad, jak
> to tam dostat?
> (Naposledy na PII 466mhz to islo f pohode ;-)))

nejake --force nepomoze ? pri redhate 5.1 som po
instalacii vzdy musel cez --force dohodit par balikov,
ktore nechcelo nainstalovat kvoli error (ale ten moj
error bol iny).

> 3. Skusil som tam (na to P4) dat Kde2, avsak
> seeeecko ide strasne pomaly,
> graficke veci(gimp, nejake bafky z kde) priam mrznu.
> (Je tam 256MB ram a
> GF2Ti 64MB).
> Preco?

lebo...nvidia. su v podstate dva drivere opensource,
ktory je stabilnejsi ale nepodporuje skoro ziadne hw
featurky oproti tomu druhemu, ktory je closed source.
ten closed source ti po par restartoch znici graficku
konzolu, ak si ju mal. (teda aspon mne a kamaratovi
urcite :-). ale podporuje vacsinu hw featurok.
skusil by som sa pohrat z drivermi.
kde2 a gimpa som pustal este na p100/32mb ram/s3 trio
64v+ 1mb, takze by som skor hladal problem inde. (vraj
ma p4 uzasne slaby branch predicition, horsi ako p3
:], ale tym to nebude :] )

> Vdaka VladoN

aj nabuduce
jard