[linux] OT: Pripojenie na Inet

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Čtvrtek Leden 3 19:46:18 CET 2002

--- Juraj Bednar <juraj na bednar.sk> wrote:
> [...]
> od 12,4 do 16k/sec.
> 64k linka, pricom platis
> jednotlivych firiem lisia (alebo
> Isli sme cez viaPVT,
> pricom sa platilo sa
> 1,1 GB dolu a hore
> to zlucuju a pocitaju
> bajt. Neviem ako je
> plati povodny cennik
>
> imho to takto pocita uplne kazdy provider (resp.
> neviem o tom, ze by to
> pocital niekto inak).
>
> zdopadne by som vam VELMI odporucal, aby ste v
> zziadnom pripade nesli na
> pocitanie podla objemu. Nikdy neviete, aky blazon

v tomto ma darkie pravdu. (ak este JB pouziva taku
prezyvku, ako za cias dobreho netaciku :-)
mal si asi na mysli pripojenie cez folwarczneho (pre
neznalych citatelov: ja tu firmu nechcem propagovat,
tak nespominam nazov, ale majiTela).

moznost [A]:
1490 bez dph, iba 200mb za mesiac, UCTOVANE V SMERE
VACSEJ PREVADZKY (asi k tebe domov, neviem, preco by
si z domu uploadoval).
toto dulo neber. za kazdych zacatych 100 mb navyse 100
sk !!!

moznost [B]:
RLAN 24kbps (pomale ale neobmedzene)
zriadenie 18000 sk alebo splatkovy kalendar na rok
(prerobis 4400).

ceny bez DPH !!!
myslim, ze na doma to mas financne moc narocne, pokial
sa neuskromnis s 200 mb na mesiac. dialup je predsa
len vyhodnejsi (aspon z kratkodobeho hladiska. keby
bola moznost netu cez kablovku, hned by boli lepsie
ceny.)