[linux] mplayer, il2 fonty a subtitles

Vasko Miroslav vasko na ditec.sk
Pátek Leden 4 11:21:16 CET 2002

ahojte,

mam problem pri prehravani filmov s titulkami v mplayer-i. pouzivam poslednu verziu (0.60) a il2 fonty z domovskej stranky. titulky su cp1250.

ked prehravam original cp1250 titulky, tak sa mi zobrazuju relativne korektne az na to, ze namiesto makkeho "s" a "z" zobrazuje underscore. ak titulky prevediem do il2 (cstocs), nezobrazia sa mi spravne ziadne znaky s makcenami. skusal som aj volbu "-subcp" a nic (iconv mam).

uz som stihol vynadat aj autorovi fontov, ale ten sa ohradzuje, ze su to urcite il2 fonty

neviete niekto, kde robim chybu? locales mam urcite spravne, aj ked pochybujem, ze si mplayer robi s nimi starosti.

d.,
miro