[linux] Zmes

marek.margoc na st.sk marek.margoc na st.sk
Pátek Leden 4 14:41:11 CET 2002

To je potom dost zle, ked nasadim linuxovy mail server a este budem musiet
kupovat licencie na MS Exchange server, aby mi chodila posta
(aj vnutorna aj vonkajsia). Ja som chcel usetrit prave na tom Exchange-i.
Vie niekto riesenie ?

Marek

-----Original Message-----
From: hudecp na fini.sk [mailto:hudecp na fini.sk]
Sent: Friday, January 04, 2002 2:36 PM
To: linux na lists.linux.sk
Subject: Re: [linux] Zmes

Hej moze ...

u nas to tak funguje ...

Ale na LOGON servveri bezi este aj MS Exchange pre vnutornu post a hlavke
kvl\oli OUTLOOKOm (este sa mi ich nepodarilo prehovorit) a ten MS Exchange
ma nastavene POP3 konekcie na Linux MAIL server (teda ja)

	HUDECOF

--
mail: [hudecp na fini.sk]		www: [http://hudecof.host.sk]
cellular: [+421 905 703541]	icq: [99518783]