[linux] Mensie problemy s CVS

hudecp na fini.sk hudecp na fini.sk
Pátek Leden 4 14:57:40 CET 2002

ten problem sa da riest napr. SYMLINKami, tak ako sme to vyrieslili my alebo DOCUMENTROOT pre dany VIRTAULNY server bude ukazovat do CVSROOTa, kde sa nachdza prislusne subory ..

ten server tiez bezi naostro a ked sa robia zasadne zmeny tak sa docasne vytvori kopia toho subora a ta sa edituje ...

	HUDECOF