[linux] mplayer, il2 fonty a subtitles

Pátek Leden 4 17:26:48 CET 2002

Dňa 04. jan 2002 o 11:21, Vasko Miroslav napísal(a):

> mam problem pri prehravani filmov s titulkami v mplayer-i. pouzivam poslednu verziu (0.60) a il2 fonty z domovskej stranky. titulky su cp1250.

> ked prehravam original cp1250 titulky, tak sa mi zobrazuju relativne korektne az na to, ze namiesto makkeho "s" a "z" zobrazuje underscore. ak titulky prevediem do il2 (cstocs), nezobrazia sa mi spravne ziadne znaky s makcenami. skusal som aj volbu "-subcp" a nic (iconv mam).

jednoznacne treba prekodovat... napriklad aj koli editacii neskorsej.. v
1250 stranke by sa ti to pod linuxom asi pomerne tazko riesilo;)

> uz som stihol vynadat aj autorovi fontov, ale ten sa ohradzuje, ze su to urcite il2 fonty
> neviete niekto, kde robim chybu? locales mam urcite spravne, aj ked pochybujem, ze si mplayer robi s nimi starosti.

mozno by stalo za to, ukazat akym prikazom dekodujes titulky.. ja robim
cstocs 1250 il2 sub.sub > sub-il2.sub a mplayer ich bez problemov
prehra..

takze miesto nadavania autorovi by mozno neskodilo skontrolovat si
vlastne nastavenie..
moj osobny tip je neprecitanie si README v adresary iso-8859-2 kde sa
pise:
Usage:
select font size and copy the content of the directory to ~/.mplayer/font/
example: cp arial-18/* ~/.mplayer/font/

p.s.: mozno by neskodilo nastavit si zalamovanie riadkov...
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk