[linux] DialD

Miroslav DULIK dulik na rocketmail.com
Pátek Leden 4 20:40:53 CET 2002

Hi !!!

> Zdravim vsetkych

> pokusame sa ozivit DialD 1.0.1 pod Mandrakom 8.1 s modemom Microcom 56K =
> Internal/L.
> ked dam podnet na vytocenie spojenia (ping) zacne sa vykonavat connect =
> script ale skonci s tym, ze niesu definovane parametre linky
> zatial nam to pripada tak, ze problem by mohol byt v tom, ze standard =
> in/out nepresmeruje na /dev/modem; ak totiz dame len vykonat connect =
> script (z diald) s tym ze rucne standard in/out presmerujeme na =
> /dev/modem tak spojenie vytoci (dalej sa nedostane, zrejme okrem ineho =
> [...]

    Ja som mal problem s pripajanim na ST Offline (tiez Microcom 56k) a
nakoniec som nasiel maly programcek s nazvom wvdial - staci zadat tel.
cislo, username a password a sam sa pripoji. Sam si dokonca zisti aj
rychlost modemu, takze idealne aj pre uplnych newbies.
    Pokial viem, najdes ho na RH od verzie 6.1 a vyssie, alebo pohladaj
rovno na www.mandrake.com, pripadne ftp.redhat.com.

                                            Miro

*   Miroslav DULIK ml., Liptovsky Mikulas
*   email:  dulik na rocketmail.com
*   www:  linuxpub.home.sk
*   mobil:  +421 903 885246
*   icq:     102831592